Jantje Beton 2015

Van 9 tot en met 14 maart collecteren onze leden voor Jantje Beton door heel Berkel-Enschot. Onze jongste leden gaan op 13 maart samen op pad. U kunt ze herkennen aan de groene bussen met het Jantje Beton logo.

Met het ingezamelde geld helpt Jantje Beton kinderen om hun eigen buurt leuker te maken, zodat alle kinderen vrij buiten kunnen spelen en bewegen. Dat is gezond en goed voor hun ontwikkeling. Dat komt goed uit, want scouting Berkel-Enschot wil dat ook. Ook zijn we Jantje Beton nog steeds dankbaar voor de steun die we kregen bij de verhuizing naar onze blokhut enkele jaren geleden.

Natuurlijk hopen we dat u uw hart en portemonnee laat spreken. De helft van het ingezamelde geld gaat naar Jantje Beton, de andere helft is voor scouting Berkel-Enschot. Wij gebruiken het geld voor de aanschaf en onderhoud van (spel)materialen, onderhoud van onze blokhut en activiteiten voor de kinderen.

Wilt u doneren en heeft u geen collectant gezien? Dan kunt u ook elektronisch doneren ten name van scouting Berkel-Enschot, rekeningnummer: NL16 RABO 0106 8292 62 onder vermelding van “Jantje Beton”.

Namens het bestuur