Jamboree on the air 2014

imageimage

Jamboree On The Air 2014 ‘After Daylight’

Op 17, 18 en 19 oktober nemen wij deel aan de 57ste Jamboree On The Air (JOTA). Hieronder leggen we uit wat de JOTA is en nodigen we u uit om een kijkje te komen nemen tijdens de JOTA.

Wat is de JOTA?
Tijdens de JOTA leggen duizenden Nederlandse Scouts via radioverbindingen contact met honderdduizenden andere Scouts in binnen- en buitenland. In Nederland doen meer dan 250 Scoutinggroepen mee aan het evenement. Wereldwijd zo’n half miljoen Scouts in ruim 100 landen! Vanuit heel Nederland komen Radio Scouts (zendamateurs) naar Berkel-Enschot om ons te ondersteunen met hun kennis en apparatuur. Samen maken we van de JOTA een groot succes! Met een speciale tijdelijke vergunning van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat mogen Scouts die geen zendmachtiging hebben, toch achter de microfoon plaatsnemen. De JOTA in Nederland gaat vrijdag 17 oktober om 22.00 uur van start.

Komt u langs?

Zaterdag van 9.00 uur tot 12.00 uur hebben we open huis. U, uw familie, kinderen, vrienden zijn dan van harte welkom om te zien wat de JOTA is, wat wij tijdens de JOTA allemaal doen en wat Scouting is.  De koffie, thee en ranja staat klaar!

Meer informatie
Kijk voor meer informatie over de zendamateurs en wat meer technische details op www.pa3efr.nl. Heeft u nog vragen? Stuur dan een e-mail naar scouting.berkelenschot@gmail.com

Groeten,

Laurens Vermeulen en Brenda van Laar