Een pluim aan alle vrijwilligers

Uit het jaarverslag van de Dorpsraad Berkel-Enschot:

Traditionele dorpsactiviteiten

Ook in 2011 en 2012 bestond er weer veel belangstelling voor de traditionele festiviteiten: het nieuwjaarsconcert in combinatie met de nieuwjaarsreceptie blijkt een succesformule; carnaval trekt elk jaar meer Knollevreters en ook de Job-viering is uitgegroeid tot een echte traditie. De avondvierdaagse, de galgenloop, de dikke bandenrace, de monumentendag, Koninginnedag, kindervakantiewerk, de intocht van Sinterklaas en de kersttocht, het zijn stuk voor stuk onmisbare festiviteiten die duizenden deelnemers cq toeschouwers trekken, perfect georganiseerd door vrijwilligers uit het dorp. De dorpsraad ondersteunt alle activiteiten zoveel mogelijk.

Dit compliment willen we graag overbrengen aan alle vrijwilligers en aan de leiding van scouting Berkel-Enschot in het bijzonder, aangezien zij zich ieder jaar weer inzetten bij onder andere:

• Koninginnedag
  • Sint Job