Bevers – Spelen op het plein

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag was het de bedoeling dat we allemaal leuke spelletjes op het Wilhelminaplantsoen gingen doen. Helaas begon het te regenen, en zijn we dus snel naar de blokhut gegaan.

Sjoerd en Roel hebben een stukje geschreven wat zij van deze ochtend vonden 🙂

Eindelijk was het zaterdag zover,alle kinderen tussen 4 en 7 jaar mochten komen spelen op het Wilhelminaplantsoen met de bevers van de scouting.

Om half 10 was iedereen aanwezig en konden we gaan openen. Na wat spullen klaargelegd te hebben begon het te regenen, dus snel opruimen en in de auto naar de blokhut. Daar zijn we gewoon  verder gegaan met spelen.
Een spelletje met een handdoek die je moest pakken en andere kinderen gaan tikken. Na wat te hebben gedronken en wat lekkers gegeten,hebben we een heus parcours gelopen. Dit moet je zo snel mogelijk doen met een lepel waarop een bal ligt,die er natuurlijk niet af mag vallen!
Gelukkig was het daarna weer droog en konden we weer lekker naar buiten om daar hoepel tikkertje te doen. Om half twaalf waren onze ouders er weer en wat denk je,alle leiding om de hoepel, dus… de kinderen gewonnen!
Helaas was het weer tijd om te sluiten en naar huis te gaan. Gelukkig kun je iedere week bij de scouting komen spelen.

Sjoerd en Roel

Komende zaterdag staat in het teken van Steven Stroom. We hopen dat iedereen er dan weer is! Tot dan 🙂